keskiviikko 22. elokuuta 2012

-

Tosiaan ollu taas hirvee postaustauko !!! Oon aina päivät pitkät puhelimel netissä ja sen takii En o oikee kirjotellu ku lähin tänne jämsää opistoo opiskelee ja jos joku ei tiie mikä opisto on ni se on sellai Jämsän Kristillinen Kansan opisto eli tällänen vähän erilainen koulu ku muut koulut ja saattaa herättää monia ajatuksia mut mä oon tosi paljo tykänny olla tääl ja oon saanu ihan sairaana uusii kavereit ja sellasiiki joist tulee varmaa pitkänki ajan frendei ! koulu tääl o alkanu hyvin ja koulu o ollu tosi rentoo ! yleensä koulupäivät on 8-2 mut päivät tuntuu ihan parin tunnin päivilt vaa ko tunnit on niin rentoi ja opettajat lepposii. Loppu ilta on sit ain vapaa ja sillon me ain tovereittenkaa käydää kaupassa & jutellaa ja pidetää hauskaa :) Ja sori mul ei o kuvia täältä muttta hope u can wait ni täs parin viikon sisäl laitan kuvii siitä et millanen paikka tää on :)

- tsau !

2 kommenttia:

  1. oooksää joku uskovaine, tai onko porukat?

    VastaaPoista
  2. Joo eli siiis oon vanhoollislestaadiolaisest perheest eli oon itekki lessu (:

    VastaaPoista