tiistai 22. marraskuuta 2011

koulua & serkunkanssa oleskelua (--:

Hellooo, tänää aamul puol 7 herätys ja sitte puol 9 linkulla taas kouluu ! Koulus oli ihan tavallinen päivä kuten aina, pari vikaa tuntii meinas mennä vaa vähän levottomaks ko riksu vaa oli niil tunneil XDXDXD.
Sit koulupäivän jälkee mä tulin iha tavallisesti himaa paitsi et oli niin lähel et oisin jääny kuntaa mut en sit jääny ku ei siel näkyny oikee muita kavereita :--( sitte ko olin päässy himaa ni tottakai hain syömistä ja sit heti vaa dataa :)
datasin sit aika kauan ja sit tosiaa lähin Sonjan kaa ulos,, Sonjan kaa me oltii vaa vähän aikaa koulul ja sit tultii meille. Meil me pelattii eka kolme erää sellast jännää laivan upotus pelii ja Sonja voitti KAIKKI. Sit mä en jaksanu enää pelata ko Sonja voitti aina ni sit me päädyttii koneelle :---) Koneel me ei tehty oikee mitää, mä juttelin Höltän kaa fbs ja sit me Sonjan kaa heitettii jtn omaa juttuu ja naurettii ittemme kipeiks XD mut hei mä lähen täst suihkuu, huomen taas tulee tekstii (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti