torstai 24. marraskuuta 2011

tekstailua tekstailua ja tekstailua !

Tosiaa mä en eilen ehtiny kirjottelee sen enempää ku laittaa noi kuvat, koska iskä otti sit tän koneen ja siirs toisee huoneesee ja ei suostunu laittaa piuhoi enää paikallee o; No mut Jossun kaa me sit illal laitettii ne takas et Jossun koneel toimis netti ja et mä pääsisin tänää koneelle ! XD Eilen mä olin tosiaa pois TPO:sta ko mul oli aamul kuumetta ja flunssaa, ja nyt eile illal oli kans kuumetta ni en sit tänääkää lähteny minnekkää :) Nyt en tiie onks mul kuumetta vai mitä ko heräsin äske ja tulin heti vaa dataa XD No mut hei tosissaa nyt minul o viikonlopust vähän kuvii, mut ei vieläkä tarpeeks :--( mut laitan nyt kummiski pari kuvaa tähän :)
 wäää mie ja Noora<3
 <nam>
 Anu <33333333333333333
 Ari ja mie XDXD
 >
>


Joo tosiaa ei noit ollukka ko ihan pari vaa :---s mut viel tulee lisää jokupäivä :)
Eilen mie siis heräsin joskus 8 aikaa mut menin 9 aikaa takasi jo nukkuu ja sit mie heräsin vast 3 XD
Sit mie datasin koko illan ja txt Höltän kaa ja ei siin menny ku puolet saldost XD 
Ja ei mu saldo just auennu ku eile :--)
no joo mie söin eile hyvin terveellist aamupalaa, suklaakeksei, karkkei, ja mehuu :--)


No mut joo nyt tänää mie en oo tehny mitää paitsi et paskoin ton fbn XD vaihoin siihe tommose jutu ja nyt en saa sitä enää pois siit help me ! :D:DD:D:dd
Ja tältä minu fb sit näyttää :) Mie tykkään tost ihan sikana mut haluun silti ton poiss !!!1
Tuolt sivult voi ladata erillaisia tommosia jos haluaa, mut ei mulla nyt muuta, lähen aamupalalle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti